چهارشنبه، مهر ۱۷، ۱۳۸۷

...

اه، انقدر از این فصل پاییز و هواش بدم میاد که نگو و نپرس...
نمی دونم چه جوری این آدما به خودشون اجازه هر کاری رو میدن؟! آخه بابا جان من اومدم مشکل کامپیوتر تورو برطرف کنم، اونوقت به خودت اجازه میدی به من دست بزنی؟ مگه من اجازه اینکارو بهت دادم؟
دور از جون 1 درصد آقایون، این مردا واقعاً موجودات پستی هستند... همین یکی دو روز پیش تو میدون هفت تیر یکی از همین حیوونا به خودش اجازه داد که دستشو بکشه به پشت من... انقدر داشتم حرص می خوردم که نگو، اونوقت عذرخواهی می کنه واسه من... داشتم از حرص می ترکیدم، دیدم نمی تونم ازش همینجوری بگذرم... یه کمی قدمهامو تندتر کردم، از پشت با کفشم محکم زدم به پاش.. برگشت نمی دونم چی گفت، گفتم منم معذرت می خوام دیگه، مگه تو نزدی عذرخواهی کردی، منم معذرت می خوام، دو سه تا بیشعور آشغال م بهش گفتم.. ولی حرص من تموم شدنی نبود... حالا این که یه آدم دهاتی بیسواد بود، این پسر طبقه پایینیمونو بگو که خیر سرش یه کم باکلاسه، حداقلش یه کیف می گیره دستش که هر کی ندونه فکر میکنه حالا کی هست؟! دیگه من غلط بکنم با هفت پشتم که بخوام به تو و امثال تو چیزی یاد بدم.. شعور خوب چیزیه والا... هر موقع بهت گفتم بیا به من دست بزن، یا حداقل اگه دیدی رفتار من اینجوریه که داره بهت این اجازه رو میده اینکارو بکن.. نه اینکه فکر کنی من خرم، هی پاتو بزنی به پای من، هر چقدرم که می رفتم اینورتر فایده نداشت.. اولش ازم پرسید ازدواج کردی؟ منم از ترس نگاههای هرزه ش به دروغ گفتم آره.. گفتش چند بار؟ همین دیگه.. واقعاً آدم می مونه به این آشغالا چی بگه.. گفتم یعنی چی؟ گفت یعنی چند وقته؟ گفتم: چند سااااله... گفت واقعاً؟ گفتم آره.. دلم می خواست محکم می زدم تو دهنش و بهش می گفتم به تو ربطی نداره.. ولی خب همسایه پایینیه دیگه، نمیشد... گفتش بچه م دارید؟ گفتم نه، گفتش شوهرتونم تو همین کاره؟ هر کی ندونه فکر می کنه حالا چه کاری هست!! منظورش خیر سرش کار کامپیوتر بود... گفتم نه، ایشون کار دیگه ای دارن.. دیگه نباید بیشتر بهش رو می دادم، خوبه حالا من همیشه با اینجور آدما مثل سگ رفتار می کنم تا از حد خودشون تجاوز نکنن ولی این دیگه نوبر بود بخدا.. سریع پا شدم و بهش گفتم خب اینکارایی رو که دیدید من انجام دادم، انجام بدید خودش درست میشه.. سریع هم خداحافظی کردم و اومدم بیرون، از دیروز تا حالام ندیدمش خدارو شکر...
دانشمندا پیش بینی کردن نمی دونم تا چند سال دیگه نسل هر چی مرده منقرض میشه..

هیچ نظری موجود نیست: