دوشنبه، شهریور ۲۲، ۱۳۸۹

پنج شنبه یکی از بچه های اینجا به ناخنام لاک زد. یه بک گراند براق ِ بی رنگ با یه گل کوچیک سفید گوشه هر ناخنی. اولش خیلی به سختی قبول کردم که اینکارو بکنه، گفتم یکیو بزن ببینم چه جوری میشه.. در ضمن قولم نمیدم که حتمن قبول کنم.
ولی بعد از اینکه زد دیدم چقدر ناخنام خوشگل شدن. گفتم آها حالا شدم خانم! فکر کنم تو کل عمرم حداکثر 3 بار، با اینبار 4امین بار باشه که لاک زدم.
دوشنبه 22 شهریور 1389

۱ نظر:

ویتریم وبلاگ های فارسی گفت...

با افتخار به اطلاع شما دوست عزیز می رسانیم که وبلاگ/وبسایت شما به عنوان عضو افتخاری وب سایت (ویترین وبلاگ های فارسی) درآمده است.
در این وب سایت با کمک و همکاری وبلاگ نویسان برتر فارسی زبان که به عضویت سیستم درآمده اند سعی بر معرفی هر چه بهتر وبلاگ های فعال ، بوسیله نمایش مطالب جدید منتشر شده بهمراه لینک مستقیم به منبع می باشیم.
ما در انتظار حضور گرم و دریافت نظرات شما مدیران وبلاگ های برتر جهت ارائه خدماتی بهتر نیز می باشیم.
در عین حال در صورتی که به هر عنوانی مایل نیستید پستهای شما در (ویترین وبلاگ های فارسی) منتشر گردد سریعا ما را مطلع سازید تا نسبت به حذف پستهای مذکور اقدام نماییم.

همچنین باعث افتخار ماست اگر لینک ما را با عنوان (ویترین وبلاگهای فارسی) در وبلاگ خود به ثبت برسانید.
ضمنا خدمتی هر چند کوچک و ناقابل جهت راحتی و آسایش اعضا جهت آپلود عکس بر روی اینترنت و نمایش بر روی وبلاگ www.TinyPicland.com را نیز به شما تقدیم می نماییم.