شنبه، اردیبهشت ۱۲، ۱۳۸۸

حالا من نمی‏دونم چرا وقتی برنامه زن امروز صدای آمریکا راجع به رابطه ج.ن.س.ی و اینجور مسائل حرف میزنه نمی‏خوام مامانم بشنوه؟!
دیشب خانم دکتر مریم محبی رواندرمانگر و سکس‏تراپیست مهمون برنامه بود. من و مامان بودیم، از یه طرف دلم می‏خواست برنامه‏رو دقیق ببینم، دقیق که چه عرض کنم، داشتم از کنجکاوی می‏مردم، از یه طرف مامانم بود و نمی‏خواستم بفهمه که من دارم گوش میدم. روزنامه‏رو گذاشته بودم جلومو و سرم تو روزنامه بود ولی گوشم به تلویزیون بود. فقط هر از گاهی یه کوچولو سرمو میاوردم بالا و یه نگاه کوچولو به تلویزیون می‏کردم. کلیم روزنامه‏رو ورق می‏زدم که یعنی من دارم روزنامه می‏خونم و حواسم نیست اصلن برنامه راجع به چیه!
فقط شانس آوردم یه موقعی تلویزیونو نگاه کردم که سایت دکتر محبی‏رو زده بود وگرنه یه تست‏رو از دست می‏دادم.
اون گوشه سمت چپ سایتشو زدم برین تست بدید ببینید چی به چیه و شماها تو روابط ج.ن.س.ی‏تون چه جوری هستین.
شنبه 12 اردیبهشت 1388

هیچ نظری موجود نیست: