پنجشنبه، اردیبهشت ۰۳، ۱۳۸۸

خب کلن یه پست آموزشی:
بنده کلی سرچ کردم تو سایت‎ها و وبلاگهای فارسی که بتونم یه کدی چیزی واسه برداشتن اون نوار بلاگر که بالای وبلاگاش قرار میده پیدا کنم.. آقا ما هر چی جستجو کردیم یه کلمه حرف حساب پیدا نکردیم.
بعد جالبه که به خودم گفتم یه خورده به خودت زحمت بده انگلیسی سرچ کن؛ زحمت که چه عرض کنم رحمت بود واقعن.. تو اولین لینک پیداش کردم، یعنی کلن حال می‏کنم این خارجکیا اینجورین و کارشون درسته‏ها.. بعد کلیم ناناحت میشم، تاکید می‏کنم: ناناحت میشم انقدر ما ایرانیا ........... آره دیگه کلن بی‏عرضه‏ایم. حالا به شما برنخوره، شاید شما یکی اشتباهی دررفتی با عرضه شدی.
حالا اصل مطلب:
برای اینکه نوار بالای بلاگر رو حذف کنید، اول برید تو قسمت چیدمان بعد ویرایش HTML.... این عبارت زیر رو سرچ کنید:
/* Variable definitions
====================
لطف کنید و عبارت زیر رو بالای اون اضافه کنید، تاکید می‏کنم: بالاش اضافه کنید.
#navbar-iframe { display: none !important; }
حالا الگو رو ذخیره کنید.
تموم شد، به همین راحتی. برین حالشو ببرین.
پنجشنبه 3 اردیبهشت 1388

هیچ نظری موجود نیست: