جمعه، خرداد ۲۲، ۱۳۸۸

آقا دروغه، نتیجه این انتخابات مزخرف که من گول خوردم و رفتم به میر حسین رای دادم دروغه!!
مطلقن این نتیجه واقعی نیست.... من نمیگم مطمئنن میر حسین رای میاورد ولی میگم این اختلاف فاحش دو برابری دروغه محضـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه.....
صبح تو حموم بودم که مامانم در ِ حموم رو زد و گفت احمدی نژاد بُرده. اول فکر کردم میگه احمدی نژاد مُرده، تو یک هزارم ثانیه هزار فکر به ذهنم رسید که چرا؟ چه جوری؟ یعنی سکته کرده؟ کُشتنش؟ چی شد؟
بعد گفتم چی؟ مامانم گفت: احمدی نژاد تو انتخابات بُرد.. باورم نمیشد، گفتم جدی؟ گفت: آره. یه بار دیگه به ذهنم اومد آخه چه جوری؟!!!
شنبه 23 خرداد 1388

۲ نظر:

آراش گفت...

سلام وستا جان.. خوبی؟ بابا چه عجب جواب سلام ما رو دادید گوش شیطون کر.. خیلی از حضورتون خوشحال شدم عجیب... من هم به همین علت که شما داد و هوار راه انداختید اصلاً قاتی سیاست نمیشم و نشدم.. چون کلاً نظام ما مشکل داره... نظر کلی خودم رو هم تو یه پست تو بلاگ دیگه ای که دارم به نام اتاق اندیشه بیان کردم چه جور.. البته چسبیدم عبای گنده شون رو که یه وقت ریشه ما را از زمین در نیاورند بی انصاف ها...

م.س.ن گفت...

روزتان مبارک دوست عزیزم
خیلی از حضورتان خوشحال شدم...و امیدوارم همیشه خوب و خوشحال و پیروز باشید..افتخار میکنم که با این محیط آشنا و احساس دوستی دارم که می توانم فضای صادقانه و محیط ساده و بی رنگ و ریائی را تجربه کنم...