شنبه، دی ۱۴، ۱۳۸۷



یکی بیاد منو بگیره، آخه من نمی دونم این پنه لوپه کروز کجاش خوشگله؟ البته حالا ما که همه جاشو ندیدیم، ولی همونی که دیدیم خوشگل نبود والا.
دیشب یه فیلم ازش دیدم به نام دونت موو که نقش یه زن فاحشه رو بازی می کرد، اسمشم تو فیلم "ایتالیا" بود.. نقش مرد مقابل رو هم SERGIO CASTELLITTO بازی میکرد....
اینم بگم که شبکه تی وی پرژیا (پرشیا) نشون میداد، والا ما گفتیم خب کانال ماهواره ست و دیگه سانسوری در کار نخواهد بود ولی همین که ایتالیا و سرژیو میخواستن یه کارایی بکنن یه دفعه می پرید یه جای دیگه..... نه اینکه فکر کنید من فیلمو فقط و فقط به خاطر این قسمتاش می بینما، نه، ولی اینجوری قصه فیلم از دست آدم میره خب.. مثلن یه جایی از فیلم سرژیو پیرهن ایتالیا رو به سرعت کشید بالا، بعد یه دفعه نشون داد که ایتالیا از دماغش داره خون میاد. خب من خیلی دلم می خواست بدونم اینجا چی شد که اینجوری شد، آخه سرژیو داشت ازش عذرخواهی میکرد... هر کی فیلمو دیده بیاد بگه این قسمت فیلم چه اتفاقی افتاد.
آخه هر چی دو دو تا چهارتا می کنم اصلن جور درنمیاد، چه ربطی به بینیی ش داشت؟

اصلن میگم آخه شماها چیکار دارید که فیلمو سانسور می کنید؟ مگه شماها بازی کردین که خجالت می کشین؟ خودشون بازی کردن و لابد فکر همه جاشم کردن که فیلمش کردن دیگه. می خواستن مطابق با واقعیت باشه... حالا مال ما خیلی خوبه که خانومه بیفته بمیره هم آقاهه نمی تونه بهش دست بزنه و تنها کاری که می تونه بکنه اینه که یا دستاشو بزاره رو زانوهاش یا بشینه و دستش رو بزاره رو پیشونیش که یعنی کاری از دستش برنمیاد؟؟!! یا برعکس آقاهه سکته می کنه، خانومه میزنه تو سرش و جیغ و داد می کنه؟!

یادمه یه فیلم دیدم از مهناز افشار، اسم فیلم یادم نیست، که با شوهرش که تازه عروسی کرده بودن رفته بودن ماه عسل، هیچی به هیچی، خب یعنی این واقعیته؟؟!! یه جایی از فیلم که می خواستن نشون بدن که اینا وارد یه مقوله دیگه شدن، دوربین رفت شومینه رو نشون داد... هه هه هه..... جلوه های ویژه رو دارین؟ :دی

خب داشتم راجع به فیلم دونت موو می گفتم... راستش از اواسط فیلم دیدم ولی از اونجایی که دیدم یه دکتری که اسمش SERGIO CASTELLITTO که زن و بچه هم داره عاشق ایتالیا میشه، ایتالیا ازش باردار میشه و قرار بوده آقای دکتر به همسرش بگه که عاشق یه زن دیگه شده. ولی همون موقعی که میخواد این موضوع رو به همسرش بگه می فهمه زن خودشم حامله ست.... خلاصه در این گیرودار ایتالیا میره بچه شو سقط می کنه و بعد می فهمه که زن آقای دکتر حامله بوده.. در اثر سقط جنین بد، حالا که دکتر خانواده ش رو به خاطر ایتالیا ول کرده و خودش و ایتالیا رو زن و شوهر اعلام میکنه توی یه رستوران بین راه، ایتالیا دچار درد شدیدی میشه که خود دکتر تو یه درمانگاه عملش می کنه ولی بی فایده ست و ایتالیا می میره. و اینگونه پایان غم انگیزی رو رقم میزنه.

اینم یه سری از عکسهای فیلم:


پ.ن: واسه پیدا کردن عکسها پدرم دراومد!! ایرانیا که قربونشن برم من، لنگه ندارن کلن تو همه چی!!



هیچ نظری موجود نیست: